איפה הכי כדאי לקנות דלתות כניסה?

מערכת שורש  כט ניסן, תשפג  4/20/2023

מי שמעצב כל אזור בבית על פי השקפת העולם שלו ומקדיש את תשומת הלב הנדרש לכל חלל וחלל – לא יכול להתעלם מהנוכחות של דלת הכניסה
.......................

איפה הכי כדאי לקנות דלתות כניסה?

צילום: freepik

בשנים האחרונות אפשר לשים לב לכך שיותר ויותר אנשים מתקינים בכניסה לבית או הדירה שלהם דלת כניסה מעוצבת, יפה ומיוחדת, כזאת אשר לבטח הם הקדישו לא מעט זמן לבחור. הם לא חסכו בשימת לב לפרטים הקטנים, הם התייחסו לעקרונות מהותיים של עיצוב ועיצוב פנים, יכול להיות שהם בחרו בדלת בגודל שונה מהמידות הסטנדרטיות הרגילות אך דבר אחד בטוח – הם רצו שהכניסה אל הבית שלהם תהיה מיוחדת במינה, כזאת שלא רואים בכל בית. כבר כמה שנים שבחירה של דלתות כניסה מחברת וריאציה היא לא בחירה פשוטה ואנשים מבינים שהדלת לא יכולה להיות שונה במראה והעיצוב שלה משאר העיצוב באזור הכניסה או באזורי הבית השונים. כאשר מגיעים אל בנייני מגורים משותפים אי אפשר שלא לשים לב לחגיגה מול העיניים של דלתות יפות, מעוצבות ומיוחדות שמאחורי כל אחת מהן יש בית ומשפחה שהם עולם שלם של אנשים וחיים.

בחירה נכונה של ספק לדלת כניסה

נשאלת השאלה – איפה קונים את דלת הכניסה ואיך יודעים אל איזה ספק לפנות. כאן נכנס לתמונה הנושא של ניסיון וידע רב, העושר של הדגמים והאפשרויות וכמובן יחס אישי משלב הגעה הראשונית ועד הבחירה. יש כיום דלתות כניסה אשר עשויות ממגוון רחב של חומרי גלם מעולים ואיכותיים וספק שמגיעים אליו צריך להכיר את חומרי הגלם, את העדיפים יותר או פחות וחשוב מכך – צריך לדעת להתאים עבור כל לקוח את חומר הגלם שיהיה הכי מתאים לו ולצרכים האישיים שלו. יש את העניין של שילוב בין כמה חומרי גלם, שילוב בין צבעים או גוונים, תוספות מיוחדות או עיטורים שבעל הדירה רוצה להוסיף על מנת שהדלת תהיה יפה, מיוחדת וייחודית. ספק מנוסה יהיה בעל ידע רב ויוכל לסייע בעיצוב ובבחירה עד לקבלת המראה המושלם של הדלת הרצויה, בדיוק כמו שהלקוח רוצה ומדמיין לעצמו בראש. זו ההצלחה האמיתית של הבחירה הנכונה, קבלת הדלת שהכי מתאימה ללקוח ותהיה אהובה על ידו.

התחושה של עיצוב מושלם כולל דלת הכניסה

מי שמעצב כל אזור בבית על פי השקפת העולם שלו ומקדיש את תשומת הלב הנדרש לכל חלל וחלל – לא יכול להתעלם מהנוכחות של דלת הכניסה ומהתרומה שלה לבית באופן כללי. היא מהווה את הצעד הראשון של כל מי שמגיע אל הבית ולכן חשוב שהיא תשתלב היטב במראה ולא תיראה שונה או חריגה בנוף. כיום אפשר להשיג דלתות בעלות שני צדדים שיהיו שונים בעיצוב ובמראה שלהם וכך החלק החיצוני יהיה בעל מראה אחד בעוד החלק הפנימי יהיה שונה. זה מה שיבטיח שמכל כיוון שמסתכלים או מגיעים אפשר יהיה לראות את המראה המתאים של הדלת ואת ההתאמה של המראה לשאר האלמנטים בסביבה. ספק מוביל, מנוסה ובקיא בתחום יידע לכוון את הלקוח על פי הטעם האישי שלו או ההעדפות שבהן הוא מתעניין וכך בשיתוף פעולה ועבודה משותפת יהיה קל יותר ללקוח לבחור את הדלת שלו מתוך מבחר של דלתות כניסה. הספק יידע לפסול מראש מה שלא יהיה מתאים וכך הוא לא יעמיס על הלקוח שלו.

וריאציה – אולם תצוגה לדלתות מכל הסוגים, עם ניסיון של עשור בתחום.